Wednesday, December 18, 2013

Strategi Pemasaran FB Group yang paling menguntungkan


















Beri saya lima minit je dan lepas ni...
Anda gerenti akan dapat hasilkan jualan untuk apa sahaja produk yang anda promosikan di FB jika anda follow strategi ini!
... dan saya benar-benar yakin dengan statement ini sebab saya sendiri gunakannya.
Jom lihat powernya:


Assalamualaikum WBT dan salam hormat.

Sebelum anda berteka-teka sendiri, ada baiknya saya beritahu siap-siap strategi yang saya maksudkan ini langsung tak ada kena mengena dengan
point Pengiklanan di FB menggunakan kaedah FBAds 
point Dapatkan servis pengiklanan di Wall pengguna FB yang berpengaruh point Cipta application anda sendiri dan jadikan ianya viralpoint Hasilkan banyak-banyak FB Notes untuk cipta pengaruhpoint Buat iklan di FB group guna software atau robot

Semua tu bukan.

Jika anda sudi pinjamkan hanya 5 minit dari masa anda, saya akan terangkan secara terperinci mengenai strategi yang saya maksudkan ini.

Seperti yang kita tahu, terdapat dua kaedah promosi yang boleh kita kaitkan dengan penggunaan FB. Ianya sama ada kaedah berbayar atau kaedah percuma.

Baiklah, saya terus terang dengan anda. Kaedah ini adalah 100% percuma dan tak melibatkan sebarang kos.

Beberapa bulan kebelakangan ini, saya sering perhatikan aktiviti sahabat-sahabat FB saya.

Hampir separuh dari rakan-rakan FB saya ialah seorang internet marketeragen dropshipfacebook marketer dan juga blogger.

Saya lihat ramai antara mereka yang menggunakan pendekatan yang salah dalam kerja-kerja promosi, dan saya percaya anda pasti secara tak sengaja juga ada lakukan kesalahan yang sama.

Situasi : Membuat iklan percuma di FB Group berstatus open 

Adakah anda sedar apabila anda membuat iklan di group FB yang menawarkan pengiklanan percuma, status update anda akan keluar di newsfeed saya? (dengan syarat anda dah add saya sebagai rakan)

Mungkin anda rasa ini bukan satu masalah, tunggu dulu.

Biar saya jelaskan kepada anda, kenapa anda sebenarnya tak sepatutnya lakukan kesilapan ini.

Apabila saya dapat baca apa yang anda iklankan, ada beberapa maklumat penting tentang anda dan bisnes anda telah bocor.
point Secara tak langsung saya boleh baca strategi pemasaran andapoint Senyap-senyap saya boleh tiru ayat-ayat marketing yang anda hasilkan dengan susah payah. point Saya dapat maklumat tentang produk apa yang sedang hot tanpa perlu saya buat kajianpoint Bila-bila masa saya boleh jadi competitor anda dan promot produk yang sama point  Kalau saya ni jahat, saya boleh curi prospek yang respons pada iklan anda

Apa yang anda akan perolehi daripada Panduan ini?

Panduan ini adalah version 2.0. Ia menampilkan pengisian yang lebih padat dan penambahbaikkan berbanding versi 1.0 sebelum ini.

Ringkasnya, anda akan dapat
point Mempelajari teknik pemasaran di FB Group yang menguntungkan point Sebab kukuh kenapa kita perlu buat pemasaran di FB group point FB group sebagai pentas terbaik untuk bina kredibiliti dan reputasi point 8 + 2 strategi menghasilkan kempen pemasaran yang ideal dan effektif (version 1.0) point Strategi cover photopoint Strategi XXXpoint Strategi bisukan prospek (penting untuk menundukkan prospek)point Strategi XXX Sulitpoint Strategi Pemasaran __ (bahaya tapi saya biasa guna dengan berhati-hati)point Strategi __point Strategi Pemasaran Tanpa Batasanpoint Strategi tagging

Dalam versi 2.0 ini, dua strategi baru telah pun ditambah, iaitu
point Strategi Fan Page + Strategi FB Group ( saya tunjukkan cara saya dapatkan pembeli untuk                 produk berharga RM247.00 )point Strategi Premium __ (Eksklusif untuk pembeli ebook ini sahaja)point Bagaimana mendapatkan jualan dari pembeli yang sama berulang-ulang kali.

     Ini saya terangkan dalam strategi Pemasaran tanpa batasan. 



Ebook ini adalah ebook Premium. Bermakna, sekiranya anda ingin mengetahui strategi-strategi dan rahsia-rahsia pemasaran ini, anda perlu menempah ebook ini.

Kini timbul persoalan. Berapakah harga yang saya tawarkan untuk anda memiliki ebook yang menyimpan rahsia dan teknik pemasaran ini?

RM100? Bukan.

RM50? Pun bukan.

RM30? Juga bukan.

RM15? Jauh sekali.

Jadi berapa sebenarnya harga yang saya tawarkan?

RM5.00 sahaja.

Ya betul. Anda tak salah baca!

Lima Ringgit Malaysia sahaja. 

Jadi apa tunggu lagi, dapatkan sekarang sebelum saya ubah fikiran dan naikkan harga di kemudian hari.

Oh ya, saya juga pernah TUTUP jualan untuk ebook ini sebelum ni. (untuk kemaskini ke version 2.0)

Jom lihat powernya:

No comments: